Dag 28

Tjena hejsan!
Denna dag är en vägnings och mätningsdag och gu va glad ja blev....har gått ner 2 kilo även denna vecka och så har ja minskat 4 cm runt midjan *tipp topp* Började som sagt dagen med vägning och mätning vilket blev en glad överraskning då ja även har mens och samlar på mig vätska...sen blev de promenad till svärmor och sen blev de lunch hemma och nednattning av theo...sen satt ja och bara mådde gott framför tv:n innan de va dags att laga lite mat...sen for vi iväg till tomas mormor och hälsade på innan de va dags för theo att lägga sig för natten och ja satte mig och gjorde korsstygn vilket ja tycker är skitkul :D Har gjort färdigt 2 motiv nu så ja är på mitt 3:e va så himla länge sen man höll på med sånt och nu är man fast för evigt tror ja ska tror ja tom beställa hem en gratiskatalog där man kan beställa hem flera motiv som man kan göra...om någon skulle komma till mig och fråga va ja önskar mig så skulel ja i dagsläget svara korssygn :D Fick ju 3 underbara korsstygn av sambon i julkapp (valde dom själv oxå) men ja har väl ett tag kvar med korsstygn...men när de tar slut blir de kris om ja inte skaffar nytt för som sagt börjar bli beroendeframkallande *asg*....Somnade ganska tidigt me...aja blir kyrkis med sonen på måndag/idag men gud så kallt de kommer bli att gå dit är 28 minusgrader :S
Tjing Tjing

Kommentarer
Postat av: rumptott

jag är väl ALLTIDS glad? =P

hur är det med dig?? =D pöss <3

2010-02-01 @ 09:00:31
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Linda

Härliga resultat!! Du är sååå otroligt duktigt!

Ska ta mig en funderare jag..om jag ska köra renkur igen...har haft en veckas vila nu.



Stor kram!

2010-02-01 @ 21:50:00
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0