Dag 35

Ja idag är de söndag och min vägningsdag...har gått ner 1.1 kilo denna vecka vilket ja är nöjd med. Städade hela för middagen och har tvättat hela dagen idag. Har även varit i pulkbacken me theo och tomas och tomas 2 yngsta syskon. Sen fick ja hjälp av min snälla svärmor och fixa min vävstol som muppat sig så nu kan ja äntligen börja väva mina mattor igen vilket ska bli skönt ;) Gjorde våfflor till mina älsklingar idag och va faktiskt *sköms* tvungen att ta en liten minibit men efter den biten kände ja mig dum...så de blir nog inge mera mat för min del förrens ja har sagt att de är dags att äta...för nu jävlar ska ja skärpa mig...stackars tomas försöker sova ner theo nu som inte alls verkar vilja sova ... men nu har de varit tyst en liten stund så peppar peppar han kanske har somnat...vi får hoppas på de...ska sitta och mysa i soffan och titta på film och kanske göra lite korsstygn igen innan de är dags att sova och börja ännu en dag ... blir nog kyrkis skulle ja tro...är ju som roligt för theo att få leka med dom andra barnen :)
Tjing Tjing från mig...ska förska komma ihåg att skriva varje dag igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0