Dag 41

Hallojsan.....idag har ja rännt runt som ja vet inte vad...började dagen med att fara på församlingshemmet på loppis och där hittade ja grejor må ni tro.....ja hittade fullt med tröjor och byxor till lillemannen och så hittade jag även böcker till honom....till mig själv hittade jag 1 klänning/längre tröja, 2 tröjor och 2 viktväktarböcker med massa nyttiga och bra recept som ja kan använda mig av sen när jag ska börja äta mat....sen for vi iväg på tidlösa (ännu en loppis) där hittade sambon en jacka som såg typ oanvänd ut för en billig slant för hans har blivit för stor...och ja hittade även jag en jacka för en billig slant för även min jacka har blivit för stor...och så hittade vi lite leksaker till theo...sen for vi på loppis i lövberga och där hittade vi 2 st fönsterlampor och så hittade ja 1 huvtröja och en pyjamas till lilleman och så hittade vi en figursgrej som du ska passa in saker i och dyligt... så vi har ju gjort en hel del fynd idag....sen vart de hemgång och då ställde ja mig och diskade lite granna medans sambon lagade mat åt sig och theo...har även börjat tvätta lite så ja känner att ja har varit effektiv idag både i att spendera pengar och röja undan lite ... för ja har ju även plockat undan alla theos leksaker som har legat över hela jävla golvet här hemma :P Men han får ha de när han är vaken ja menar han är ju inte mer än barn :D.....i morgon är de vägning....får se hur de ser ut....håller tummarna för att ja har nått mitt första delmål...men de märks..
tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Så kul när man kan fynda :)

Håller tummarna för dig imorgon då, spännande.

Ha en toppen kväll!

Kram kram

2010-02-13 @ 20:29:04
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0