Dag 46

Tordag...va gjorde ja igår då?.....jo först va ja på bvc och vägde theo och han hade gått upp jättefint vilket va väldigt skönt att höra....sen så for vi runt på byn och uträttade en massa ärenden. Sen for vi upp till astrids mamma och nålade in en massa kläder som hon ska sy in åt mig....närmare bestämt 5 byxor ska hon sy in en kavaj göra om ett par byxor till en kjol och så ska hon laga ett hål i mina gamla mammabyxor så dom är hela nästa gång bestämmer mig för att ha flera barn...va gjorde vi sen sen for vi på dollar....där ja tappade min telefon som ja senare fick hämta....efter dollar så for ja och lämnade av astrid hemma hos sig och for sedan och hämtade telefonen som sagt....sen kom ja på att ja inte ätit en enda måltid under hela dagen så de blev vanlig middag bara för att ja skulle få i mig någonting överhuvudtaget....sen kom elin och hälsade på och vi målade och sen for vi ut på raggarrunda och latchade på...sen så va de meningen ja och tomas skulle titta på film men ja somnade i sängen innan han ens kom in i sovrummet så ja har en svag aning om att ja va trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0