Dag 48

Lördag...gud va veckorna går fort alltså....så va gjorde ja igår då? Jo ja klev upp på morgonen och gjorde min shake och matade min sambo och min son me lite frukost ;) Sen bar de iväg till en tetardag vilket va de bästa ja någonsin har gjort hade så jävla roligt precis hela dagen...åt dock lunch och middag men de hade ja ju redan bestämt mig för att göra och har även bestämt att nu blir de ren kur helt utan fusk tills de är meningen ja ska köra kombinerad kur...sen på kvällen for ja och elin några varv på byn och sen skulel ja och tomas titta på film men ja tror ja somna efter mindre än hälften för ja va så trött efter en sån händelserik dag...kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0