Dag 1

Hej hallå.
Nu har man börjar på dag 1. Dagen började med en kakoshake kl halv 10 och sen vart de film för hela slanten då min son låg och sov på förmiddagen. Sen vart de matning av Theo och sen kl 13 så va de dags för lunch och de vart en kakao även då. Sen lekte jag med Theo men kände mig lite allmänt hängig. Kl 15 kom de ett sms om att mina shakes hade kommit från min konsulent (dom ja åt tidigare va sånna som va kvar sen min sambo körde en sväng) Ja for genast och hämtade dom och mina mintpastiller ;) Klockan är nu 17 och ja avnjuter min sista shake för idag blev kakomint (min favoritsmak) blir nog till att försöka hålla humöret uppe och fixa lite design på min blogg och umgås med sambon och sonen resten av kvällen och hoppas att ja slutar frysa. För övrigt startade på 113,5 kilo och ett midjemått på 133 cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0