Dag 11

Ennu en dag ett evigt liv.
Denna dag kändes bra från morgonen. Klev upp och matade theo och klädde på mig och for iväg till bvc och umgicks och tittade på massa andra barn och theo fick leka av sig lite. Sen vart de hemfärd och nednattning av sonen. Medans han sov tittade ja på en beckfilm och läste lite i mina böcker och sen har allt känts som blä .... känns inte orka nåt har bara lust att sova och har ibland lite värk i tarmarna men de kan ju bero på att ja äter tuggumi så de blir luft i systemet men ändå inte roligt. Sitter just nu och är uttråkad till tusen och de är kallt ute så de är inte tal om att gå ut och ta en promenad heller ;( Ne va inte ens roligt att skriva idag..
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej hittade din blogg via Viktklubben. KUL att hitta någon som "sitter i samma båt". Jag är inne på dag 14 idag så vi är nästan synkade. :) Första veckan tappade jag 4,4 kilo och på söndag är det dags för vägning igen. SPännande. Försöker att bara väga mig en dag i vecka och hittills funkar det. Har tyvärr ingen blogg men kommenterar gärna på andras för peppning behöver vi alla. Sen är det ju mycket roligare om man är fler som "kämpar på" :) :)

Hoppas du får en skön helg och pepp i massor! /Ella

2010-01-15 @ 07:17:04
Postat av: Wondering

De va roligt att höra att de är någon som är i närheten av vart jag är :) Skriv gärna mera så kan vi hålla kontakten och peppa varandra finns även på msn om du är intresserad [email protected] kram

2010-01-15 @ 09:10:07
URL: http://rosemariesvendung.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej hej!

Även jag hittade hit via viktklubben.

Skoj att följa fler som håller på med cambridgekuren. Själv är jag inne på dag 19 och det rullar på. Hade tänkt tagit de sista kilona den här gången. Har hittills gått ner 50 kg med cambridge. Har även en blogg där jag skriver lite om min viktnedgång.

Ha en trevlig helg och kämpa på!

/Linda

2010-01-15 @ 11:07:24
URL: http://lilltossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0