Dag 12

Tjena hejsan!
Idag har varit en lite bättre dag. Började morgonen me en shake och mata theo sen for ja ut och gick me min syster och hennes hund en bra stund. Sen fick vi för oss att vi skulle hälsa på theos morfar så vi va där en bra stund och snackade skit sen fo rvi hem och jag matade theo me lite mat och sen nattade ja ner honom och la mig och titade på film Sen for vi ut på gården och åkte lite pulka medans vi väntade på theos pappa att han skulle sluta så vi fick vara och handla lite nödvändigheter. Sen vart de hemfärd och så storstädade ja och grannen källaren efter dom grisiga hantverkarna tog minst 1 timme och få de rent :S Sen ställde ja mig och lagade mat (våfflor m. grädde och hjortronsylt) och åt själv en bar till middag. Sen så gick vi ut me pulkan till kiosen och handlade lite tuggumin för mina va slut. Sen fick vi sitta hos grannen och vänta på att hanverkarna skulle höra av sig för värmen funakde inte i någon av lägenheterna en nu funkar dom och de är fortfarande kallt men värmen är på för fullt :D Theo ligger i sin säng och sover och sambon sitter bredvid och tittar på nå motorer eller va de e :P Men min dag har varit bra känner ja och ja hoppas den blir bra i morgon oxå
Tjing Tjing alla trogna läsare :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du har haft en bra dag och hoppas att morgondagen blir desamma :)

Så skoj att följa dig som gör samma "resa" som en själv.

Ha de!!



2010-01-16 @ 00:07:52
URL: http://lilltossa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Tack för ditt inlägg, det värmde! Duktiga du (igen) Klart det kommer gå bra :-)

Jätteduktig är du!! Grattis till din viktnedgång so far :-)

vad kul att få följa en till CK:are :-)

KRAM så länge!

2010-01-16 @ 18:52:16
URL: http://fattyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0