Dag 15

Ennu en dag.
Ja så va har ja gjort idag då. Jo för de första glömde ja äta min frukost innan ja började gå till kyrkis med min son så då vart de en bar på affären istället. Sen for ja och handlade en 30-årspresent och sen for ja hem och slog in presenter, och glömde även då att äta min lunch så de fick bli en bar till som ja hade kvar i fickan för ja kom på de när ja hade stoppat ner sonen i vagnen och knatat iväg till 30-års kalaset. Vi va där en bra stund och theo lekte med sin bästa kompis arvid. Sen gick ja och theo och mötte theos pappa när han slutade om man nu kan säga att theo mötte för han låg bara i vagnen och sov han :P Sen ställde jag mig och lagade mat och min son och min sambo och just nu turas vi om att natta ner theo för han håller fortfarande på att lära sig sova i eget rum de är fan inte lätt detta inte man känner sig som världes sämsta mamma då han bara blir ledsen men om svärmor har rätt så borde han vara van snart *vilket ja verkligen hoppas för de är hemskt och då menar ja verkligen hemskt* Ska väl försöka komma ihåg att äta mitt sista mål om nån timme (vilket blir sent då ja har glömt bort resten av dagens mål) Men ja har rört på mig en massa idag iallfall och de är ja glad för. Och så har ja ju fått träffa mina bästa vänner söderifrån så klart :) Kram på er
Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0