Dag 17

Hallojsan.
Denna dag har ja varit på många många ställen. Började dagen med att gå på kyrkis så theo fick leka av sig lite. Sen bar de av till polisstationen för att anmäla ett bluffföretag, sen vart de på affären och handla bananer till sambon och sen vart de till pappi och hälsa på en snabbis sen vart de hela vägen till dollarstore sen gick ja till simon och handlade mat till theo och sambon samt sätta i nytt batteri i min klocka som inte funkat på några veckor. Sen vart de äntligen hemfärd då ja ställde mig och lagade makaroner och korv till mina grabbar och gu va dom åt och tyckte de va gott :) Sen kom sambons syster och hälsade på så vi tittade på andra avenyn sen skyndade ja mig in i duschen för att äntligen få avsluta dagen me en varm och skön säng ;)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0