Dag 19

Denna dag har varit bra...började dagen me att kliva upp och ge min son lite frukost sen smällde ja i mig en shake och for sen iväg och handlade med granntanten då hon inte orkar gå på affären själv då hon har problem med knän och dyligt hon är ju trots allt gammal. Sen vart de färd hem där ja packade om i skötväskan sen for ja och hämtade min styvmammas bil och så skjutsade ja syrran till stan fram och åter och passade på att kuta in på icamaxi. Sen vart de hemfärd då sonen va allmänt grinig och less men ett tu tre så va vi hemma. Lagade mat åt mina monster och har sen lekt lite med sonen och upptäckt de (till min förskräckelse) att någon har skrämt honom för dammsugaren för han har alltid älskat den men helt plötsligt illtjuter han så fort man startar den och vågar inte vara med den själv i samma rum och han som tom använt den att leka me :S....aja efter mycket tröstande så vart de bra igen men ja fick inte röra dammsugaren....hoppas de går över...sen vart de vällingmaraton han slängde i sig 2 flaskor på raken och somnade pladask så nu sitter ja här och skriver medans sambon lagar våran bil som för övrigt funkar snart :) ska bli så skönt att få använda sin egen bil igen i helt skick....ska iväg till svärfar i morgon får se va han hittar på för nå hyss....ne ska ta och häva i mig mina sista litrar med vatten och läsa en bok eller se en film kanske...får se va som händer men nu orkar ja inte skriva mera iallfall natti natti på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0