Dag 2

Hejhopp!
Då va man inne på dag 2 idag då. I går kväll mådde ja superskit och frös som jag vet inte vad....och på förmiddagen idag så mådde ja inte heller bra men de känns bli bättre och bättre ju längre dagen går men mår fortfarande inte tipp topp....började dagen iallfall med att ta en kakaomintshake kl 10:30 sen va de full rulle här hemma med sonen tills de va dags för honom att sova när han låg och sov så passade ja på att smygkika på vågen och idag väger ja 111,1 kilo vilket innebär en viktminskning på 2,4 kilo redan första dagen *överlycklig* Kl 15:00 så tog jag mig min andra shake som blev en vanilj (glömt hur goda dom va) och så har ja sprungit runt på affärer och letat proppar och barnmat :P Vad dagen utbringer mera får ni veta lite senare då ja uppdaterar. Hej så länge

Hej igen
Nu är klockan 21:08 och ja kan informera om resten av dagen ja busade på med min lilleman och spelade lite spel på datan och kl 18:00 åt ja min sista schake som blev en kakaomint. Känner lite mindre hungerskänsla men har konstaterat de att ja får dricka lite kolsyrat vatten för att dämpa den lite men ja är bara glad att ja slipper den :) Ska bli skönt när ja kommer in i ketosen då blir allt mycket lättare. Vi höres i morgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0