Dag 21

Hej!
Denna dag har varit bra börjad med att ge mina älsklingar frukost och sen gick vi ut på en härlig promenad sen va de dags att vandra hemåt för lunch sov ner sonen och tog sen och dammsugade lägenheten och sen la ja mig och vilade en stund då ja är lite småsnuvig. Sen va de dags att börja göra maten vart makaronipudding till mina vänner ;) Sen kom de folk på besök och vi hade pröva kläder stund va riktigt roligt faktiskt kunde ha lite nya tröjor som ja har växt ur ;D Sen sov vi ner sonen igen för att avsluta dagen med film.
Va även vägningsdags idag....vägde 105 kilo vilket innebär en viktminskning på 2,2 kilo denna vecka och så mätte vi magen som va 120 nu vilket innebär en midjeminskning på hela 13 CM....total viktnedgång är nu 7,5 kilo känns riktigt jävla skönt fortsätter de i denna tank så blir min beräkning underbar ;) Kommer kunna grilla korv till påsk med hela familjen som ja har planerat utan att ha dåligt samvete :D
Kram Kram på er alla trogna läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0