Dag 24

Idag är de onsdag och vi har varit på kyrkis...men fasen så trögt de är att styra vagn i snö och pulsa fram :S Fick ett par täckbyxor av pappa idag oxå så ja slapp ju frysa iallafall när ja va ute och skuffade vagnen :D Halva dagen har ju bara gått än så länge men ja tror inte ja ska göra så himla mycket mer idag förutom att ja ska skynda mig ner och starta en maskin medans theo sover...och så ska ja hämta lite mat åt grabbarna ur fryser när ja ändå är där nere...sen blir de nog mest slappa framför tv:n och busa med theo för ut igen de har ja ingen större lust nu....jo sen ikväll är de ju andra avenyn oxå så då ska tomas syster komma hit och vi ska titta standard kallas de så gör vi varje vecka och de är riktigt trevligt :D
Ne nu ska ja skynda mig ner innan han tjuter för att han har vaknat...ha de gött ses i mörn...
P.S. Är ja supernöjd me mig själv nu eller JA för de är ja ja är så jävla duktig (peppar mig själv) D.S.

Kommentarer
Postat av: Elin

Andra avenyn <3 Alltid lika trevligt! :D

Du är så duktig så!! :D <3

2010-01-27 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0