Dag 3

Hejsan svejsan!
Idag har de varit både tufft och lätt på samma gång i vissa lägen har ja mått hur dåligt som helst och vissa har ja mått bra men förtillfället mår ja faktiskt toppen :)
Började dagen med att äta en kakomint kl 10 sen gick ja och sonen och sambon ut och åkte pulka och stojade på sen hälsade vi på hos svärmor där ja åt min andra shake kl 13 de vart även då en kakaomint (dom är ju så goda) Sen skyndade ja mig hem med sonen så han skulle få sova middag (gick så fort så ja fick kramp i båda benen och ont i halsen pga kylan) sen la ja ner sonen och passade på att vila lite granna. Sen va de full fart igen och kl 17 så tog ja min sista shake som även den blev mint *fniss* nu dom senaste 2 timmarna har ja fått superenergi så ja har nästan städat hela lägenheten har bara lite grann kvar men ja ska ju ha nåt att göra i morgon oxå ;) Känner mig hyfsat nöjd med denna dag hoppas ni som läser mår bra ni oxå ;)
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Thess!

HAH här hermas vi =P höhö..

over and out.. Schysst =)



du e så dutti så.. =D

2010-01-07 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0