Dag 4

Tjabba halloj!
Då va dag 4 klar. Började dagen me att ta en vaniljshake och sen bar de av ut i 30 minusgrader till bvc fy fan så kallt de va sen följde ja me en kompis till vetrenären för hon skulle dit me sin katt (som för övrigt är min gamla katt) Sen vart de hemfärd och en kakaomintshake sen satt ja mest inne och lekte med sonen hela dagen då de va kallt och sen vart de en vaniljshake till middag men satan va ja frös hela kvällen...är andra natten i rad som ja måste sova med kläderna på är ju fasen skrämmande. Over and out

Kommentarer
Postat av: Thess!

hehe.. ja de e illa de där med kylan.. men jag hoppas att de löser sig snart gumman.. annars ska jag komma o värma dig när jag kommer upp på lördag nästa vecka =D <3

2010-01-08 @ 19:02:53
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0