Dag 7

Denna dag har varit en helt underbart bra dag ;) Klev upp kl 10 och for ut en sväng me bilen :P Sen kl 12 kom ja på att ja inte har ätit min ck som blev en vanilj (vilket innebär totalt mättnadskänsla) sen vart de storstädning av lägenheten och de va riktigt skönt att städa och röra på sig (tycker annars de är päst och pina att städa) Sen kom några bekanta på besök med sin dotter så theo fick leka lite granna. Sen vart de en drink igen kl 16 även detta blev en vanilj. Sitter här nu och känner mig som en prinsessa i ett slott och bara mår gott...ska dricka min sista shake kl 19 (vet inte va de blir) och så ska ja vinna på bingolotto :D Sen blir de nog lira lite Duneons and Dragons innan de blir kudden och ännu en underbar dag i mitt nya liv :D
Kram på er alla underbara människor

Kommentarer
Postat av: Thess!

sicket himla fusk att känna sig sådan =P hehe..

själv känner man sig som en valross =/ men jag kämpar ^^ hehe..

2010-01-11 @ 20:36:20
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0