Dag 8

Hej!
Idag va de vägdag som gällde och ja har gått från 113,5 kil till 108,7 kilo vilket innebär en viktminskning på 4,8 kilo denna vecka. Helt jävla underbara :D Började dagen iallafall me att vakna redan då på strålande humör tog och skakade min shake och gav min son lite frukost sen bar de av till mitt förra jobb där ja hälsade på några kompisar. Sen vart de hämtning av tomas och så fick han och theo äta en korv på ok och sen ut och leka med pulkan innan de va dags att hoppa in i bilen igen för skjutning av tomas tillbaka på sitt jobb och följa me granntanten på affären och handla lite mat till familjen. Sen gav jag theo lite mellis och nattade honom och ställde mig och diskade och åt upp min lunchshake. Sedan fick vi besök av en gammal kompis och hennes minsting så theo fick leka lite granna och sen ställde jag mig och lagade en jättegod paj till mina älsklingar. Sen nattade ja sonen igen och satte mig i godan ro och läste lite granna. Sen kom tomas men och åt och berömde min goda mag *stolt* theo vaknade och fick mat han oxå men han tyckte inte om den *hehe* sen har ja vikt tvätt och plockat och donat lite här hemma och även lekt lite me familjen sov nyss ner sonen och sitter här nu och ska lira lite duneons and dragons innan de är dags att gå och lägga sig och läsa lite harry potter böcker som man lånat av syrran :)
Tjing Tjing från en som tycker allt går som en dans på rosor :D (om man bortser från min sjuka mamma förstås)

Kommentarer
Postat av: Thess!

vad du ligger i gumman. kan du inte dela med dig av din energi?? =D <3

2010-01-12 @ 12:38:12
URL: http://imissmymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0