Dag 9

Hallojsan alla läsare!
Nu är ja snart klar med dag 9 och allt går fin fint. Vaknade kl kvart i 7 i morse och bestämde mig för att följa me sambon på hans promenad som han gör till jobbet varje morgon. Sen gick ja hem och matade sonen och skakade min först shake sen jag ner theo och la mig ner och läste en bok. Sen lekte ja me honom tills de va dags att fixa lunch åt grabbarna. Sen sov ja ner honom igen och fortsatte min läsning samtidigt som ja åt min lunch. Efter eftermiddagsluren så gick vi ut och åkte pulka i 1 timme (pulsade i djupsnö för extra motstånd) och sen stoppade ja ner honom i vagnen och tog mig en lång promenad i 1 timme och sen hämtade ja upp sambon på jobbe och vi tog oss en halvtimmes promenad extra sen ställde ja mig och lagade mat åt mina tappra soldater och skakade min sista shake. Sen satte ja mig vid datan och kollade av min facebook och sen va de dags att ge theo hans kvällsgröt och nu sitter ja här och väntar på att klockan ska bli halv 8 så de är dags att natta theo för natten och sen ska ja mysa me sambon och fortsätta min spännande läsning innan de är dags att sova och börja ännu en dag i mitt bantande ;)
Tjing Tjing mina tappra läsare hoppas de går bra för er i era liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0